Damkommittén

- Tävlingskalender

Regel- och hcpkommittén

Herrkommittén

Boka in Dam- Herr- och Frukostgolf-avslutningen den 17/9 på Golf.se där vi spelar 18 hål med kanonstart kl 13.00. Därefter middag med många fina priser för order of merit, mesta närvaro, eclectic, birdie och dagens tävling. Ni som inte har möjlighet att komma till tävlingen anmäl er till mig Mona för middag och prisutdelning. Alla skall också meddela vilken mat ni önskar för 159:-. Hamburgare eller Fish äand chips + kaffe och kaka. Anmäl också om någon allergi.

Problem har uppstått med beställning av mat och dryck. Om vi blir flera än 4 att äta så håller restaurangen öppet till vi kommer in efter rundan. Så mejla mig mona.wangelin@gmail.com också om du vill äta så kontaktar jag Therese med hur många vi blir.

Precis som damkommittén verkar för att försvara damernas intresse gör herrkommittén det samma fast för deras intressen.

Även i år spelar vi dam/herrgolfen på tisdagar med starttider mellan kl 17.00-18.30. Första speldag beräknas vara tisdag den 14 maj. Anmälan görs då till mona.wangelin@gmail.com. Varannan boll dam med start 17.00 och herr start 17.10 osv.

Avslutningstävlingen kommer att gå över 18 hål den 17 september med kanonstart kl 13.00 och gemensam middag med prisutdelningar.

Som vanligt spelar vi 9 hål med varierande deltävlingar i form av närmast pinn, längsta drive eller minst antal puttar. Nytt för i år betala startavgift 50;- med Swish

Nu ser vi fram emot en solig och varm säsong 2019 . Nu kör vi

Ordförande: Göran Wängelin, 0706714613.

Frukostgolfen
Spelas på tisdagar kl 0530 med samling utanför klubbhuset. Start den 8 maj.
Kontaktperson: Per LIndström 070-543 4461
Vi spelar 9 hål Pb följt av frukost bestående av ägg & bacon samt prisutdelning.Tävlingen är perfekt för dig som vill vara på jobbet kl 0900